Meer informatie ontvangen?
Onze diensten lijken vanzelfsprekend, dit is een logisch en positief gevolg van de efficiëntie waarmee de zaken opgepakt worden. Bij DGD staat kwaliteit en klanttevredenheid gezamenlijk op nummer één!
28 oktober, 2021
De staatssecretaris van SZW heeft de bedragen van het bruto wettelijk minimumloon per 1 januari 2022 gepubliceerd. Ten opzichte van de sinds 1 juli 2021 geldende bedragen zijn deze met 1,41% verhoogd. Uitgaande van een voltijds dienstverband gelden de volgende bedragen.
| Leeftijd | Percentage | Per maand | Per week | Per dag |
|---|---|---|---|---|
| 21 jaar en ouder | 100 | € 1.725,00 | € 398,10 | € 79,62 |
| 20 jaar | 80 | € 1.380,00 | € 318,50 | € 63,70 |
| 19 jaar | 60 | € 1.035,00 | € 238,85 | € 47,77 |
| 18 jaar | 50 | € 862,50 | € 199,05 | € 39,81 |
| 17 jaar | 39,5 | € 681,40 | € 157,25 | € 31,45 |
| 16 jaar | 34,5 | € 595,15 | € 137,35 | € 27,47 |
| 15 jaar | 30 | € 517,50 | € 119,45 | € 23,89 |
Voor werknemers in de beroepsbegeleidende leerweg (bbl) in de leeftijd van 18 tot en met 20 jaar gelden afwijkende staffels en bedragen.
| Leeftijd | Percentage bbl | Per maand | Per week | Per dag |
|---|---|---|---|---|
| 20 jaar | 61,5 | € 1.060,90 | € 244,85 | € 48,97 |
| 19 jaar | 52,5 | € 905,65 | € 209,00 | € 41,80 |
| 18 jaar | 45,5 | € 784,90 | € 181,15 | € 36,23 |
Onze diensten lijken vanzelfsprekend, dit is een logisch en positief gevolg van de efficiëntie waarmee de zaken opgepakt worden. Bij DGD staat kwaliteit en klanttevredenheid gezamenlijk op nummer één!