Wij zoeken nieuwe collega’s. Bekijk hier alle vacatures

Administratiekantoor Roosendaal

Bij het administratiekantoor DGD in Roosendaal weten we hoe belangrijk het is om de financiële administratie op orde te hebben. Hiervoor ondersteunen wij u graag. Bij DGD financiële partners is elke ondernemer welkom. Van de loodgieter om de hoek tot aan een internationale onderneming. Iedereen kan gewoon bij ons binnenlopen.

Als administratiekantoor Roosendaal streven we naar een persoonlijke relatie met onze klanten. Kort schakelen, geen onzin en de echte klantgerichtheid. Dit is dan ook onze manier van werken. Ons kantoor in Roosendaal is gegroeid tot een team van 16 personen die allemaal hetzelfde doel en dezelfde cultuur dragen binnen ons bedrijf.

Door de proactieve aanpak en de contactmomenten die we regelmatig hebben, tackelen we op tijd verschillende obstakels en zien we sneller de verschillende mogelijkheden. Wij denken en kijken met u mee en geven advies waarmee u écht verder komt. Heeft u vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op!

De aanpak van DGD Roosendaal

Als administratiekantoor in Roosendaal hebben wij weinig last van verschillende beperkingen die door overkoepelende organisaties worden opgelegd als het aankomt op adviseren.

Voor ons ligt de uitdaging om u als ondernemer zo te adviseren en de administratie uit handen te nemen, zodat we samen uw organisatie naar een hoger niveau tillen. Kort samengevat, u krijgt een visie waar u echt wat aan heeft!

De kwaliteit van het administratiekantoor Roosendaal

Bij het administratiekantoor DGD Roosendaal hebben we een platte organisatiestructuur. Zo is het eerste contactpunt een van onze vennoten Wim, Ruud of Mike. Zij zijn ook ondernemer en weten uit de eigen ervaring waar u zich mee bezig houdt.

De kwaliteit van ons administratiekantoor ligt vooral bij de ervaren werknemers. Wij streven er naar om bewust medewerkers met ervaring aan te nemen. Deze medewerkers voelen zich juist betrokken in het succes van onze klanten. Daarnaast beschikken zij over de benodigde dossierkennis om uw onderneming naar een hoger niveau te tillen.

Persoonlijk en betrokken ... Zoals het hoort!

Persoonlijk en betrokken ... Zoals het hoort!

Persoonlijk en betrokken ... Zoals het hoort!

Minder kosten voor u!

Tegenwoordig stijgen de kosten steeds meer. Wij helpen u graag om er voor te zorgen dat u niet te veel kosten maakt. Soms stijgen de verschillende kosten jaarlijks zonder dat u hier inzicht in heeft. Van andere kosten heeft u het niet door dat deze toenemen. Om dit soort problemen te voorkomen, is het noodzakelijk om jaarlijkse begrotingen op te stellen en deze maandelijks of per kwartaal door te nemen. Alleen zo monitoren we alles goed om te kijken of alles volgens plan verloopt. Gebeurt dit niet? Dan ondernemen wij natuurlijk actie en sturen we het bij!

Heeft u vragen? Neem dan contact op! Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

De verschillende branches

Wij als administratiekantoor in Roosendaal hebben we een hoop bedrijven in verschillende branches. Dit wil natuurlijk niet alles zeggen, maar wel geeft het u een indruk waar wij, DGD Roosendaal, ervaring in hebben.

Wilt u meer informatie over specifieke informatie over de verschillende branches of bedrijven waar wij voor werken? Neem dan snel contact op met ons. Wij vertellen u alles in een gratis kennismakingsgesprek en eventuele referenties die voor u het verschil maken.

De verschillende branches:

  • Bouw
  • Detailhandel
  • (Para)medisch
  • Dienstverlening
  • Infra
  • Logistiek
  • en nog veel meer

Meer informatie ontvangen? Bram Vos

Onze diensten lijken vanzelfsprekend, dit is een logisch en positief gevolg van de efficiëntie waarmee de zaken opgepakt worden. Bij DGD staat kwaliteit en klanttevredenheid gezamenlijk op nummer één!